Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Ośrodek Pomocy Społecznej w Szprotawie

Zapytanie ofertowe na kursy zawodowe 2022 i organizację wyjazdu o charakterze integracyjno – turystyczno – edukacyjnym nad morze.

Utworzono dnia 18.05.2022

OPS.K.171.14.2022/EFS

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130.000 zł.

Organizacja wyjazdu o charakterze integracyjno – turystyczno – edukacyjnym nad morze.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz regulaminu zamówień publicznych

  • Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żagańska 6, 67 – 300 Szprotawa, telefon: 68 376 32 30, 68 376 12 69.
  • Przedmiot zamówienia:

Organizacja 3-dniowego (2 doby) wyjazdu o charakterze integracyjno – turystyczno – edukacyjnym zgodnie z projektem „Aktywna integracja alternatywą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wyjazd planowany jest dla grupy 20 osób.

Pokoje: 9 pokoi 2 osobowych, 2 pokoje 1 osobowe.

Organizator wyjazdu zapewnia: nocleg, wyżywienie (śniadanie + obiadokolacja lub śniadanie obiad, kolacja), korzystanie z basenu, sauny.

  • Planowany termin realizacji: czerwiec 2022
  • Klauzule /Aspekty społeczne 1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Dostawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne – wzór oświadczenia stanowi załącznik do zapytaniaOcena- Klauzule/Aspekty społeczne 20%. Kryterium Klauzule/ aspekty społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 20% w przypadku spełnienia niniejszego kryterium.Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma 0%.
  • Po przeanalizowaniu ofert Zamawiający dokona wyboru oferty.
  • Inne istotne warunki zamówienia: Oferta powinna zawierać: termin, cenę w której będą uwzględnione: noclegi, wyżywienie, korzystanie z basenu i saun itp.
  • Ofertę złożyć można mailem na adres: mrozs@cus-szprotawa.pl
  • Miejsce i termin złożenia oferty.
  • - Dodatkowe atrakcje (basen, sauna itp.) wliczone w cenę pobytu – 20%.
  • - cena 60% - cena musi zawierać wszystkie składniki niezbędne do prawidłowego wykonania szkoleń tj. badania lekarskie, materiały dydaktyczne itp.
  • b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne
  • 2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
  • W oparciu o klauzulę zatrudnieniową (art. 94 Pzp) Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:

Ofertę proszę przesłać do dnia 24.05.2022r. do godz. 12:00, w razie pytań proszę o kontakt telefoniczny pod nr: 533 324 109, 603 789 199 ( sprawę prowadzi: Sabina Mróz).

 

17.05.2022r. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

Tadeusz Pozaroszczyk

(data, podpis osoby prowadzącej sprawę )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych

 

Oświadczam(-y), że nie jestem(-śmy) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

..........................................dnia............................................

 

.......................................................

(podpis i pieczęć wykonawcy lub osób upoważnionych)

 

Załącznik nr 2

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych

w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień

publicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, mający siedzibę w Szprotawie (67-300) przy ulicy Żagańskiej 6;
  2. Administrator – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@cus-szprotawa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze OPS.K.171.8.2021/EFS, którego przedmiotem jest Organizacja wyjazdu o charakterze integracyjno – turystyczno – edukacyjnym nad morze prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;

5.Zgodnie z art. 19 ust. 1 PZP zamawiający może realizować obowiązki informacyjne, wynikające z art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia.

  1. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  3. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

……………………………………….

(miejscowość, data)

…………………………………….

(pieczęć firmowa bądź imię i

nazwisko oraz pesel Wykonawcy)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIANIA
KRYTERIUM KLAUZUL SPOŁECZNYCH

 

Część A – wypełnia Podmiot spełniający kryterium klauzul społecznych

 

  1. Niniejszym oświadczam w imieniu Firmy jak w nagłówku, że prowadzę działalność w postaci zakładu pracy chronionej lub jestem innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność moich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności (właściwe zakreślić):
  • osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.,
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2001 r., poz. 721 ze zm.)
  • osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065), zatrudnionych przeze mnie nie wcześniej niż 24 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert

Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeśli wykaże, że ponad 50 % zatrudnionych u niego pracowników stanowią łącznie osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2001 r., poz. 721 ze zm.) lub ponad 30 % zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) zatrudnione przez wykonawcę nie wcześniej niż 24 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert.

 

  1. Oświadczam, iż zatrudniam łącznie …….. osób w tym:

……. osób niepełnosprawnych z orzeczeniem znacznego/umiarkowanego1 stopnia niepełnosprawności.

……… osób bezrobotnych, zatrudnionych przeze mnie nie wcześniej niż 24 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert.

 

3) Oświadczam, iż prowadzę program, który obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności osób niepełnosprawnych / bezrobotnych 1

 

4) Oświadczam, że wszystkie informacje podane w niniejszym oświadczeniu są aktualne i zgodne
z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzania Zamawiającego w błąd przy udzielaniu zamówienia ze środków publicznych.

 

………………………………………………………….

Podpis wraz z pieczątką firmy/instytucji,

którą reprezentuje Wykonawca

 

Część B – wypełnia Podmiot niespełniający kryterium klauzul społecznych

  1. Oświadczam, że nie spełniam kryterium klauzul/ aspektów społecznych.

 

………………………………………………………….

Podpis wraz z pieczątką firmy/instytucji,

którą reprezentuje Wykonawca

1Niepotrzebne skreślić

 

ZAŁĄCZNIKI:

Ośrodek Pomocy Społecznej
w Szprotawie

ul. Żagańska 6
67-300 Szprotawa
tel/fax: 68 376 32 30

godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek
w godz: 7.00 - 15.00