Ogłoszenie nr 760568-N-2020 z dnia 02.12.2020 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ
UPRAWNIONYCH MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY SZPROTAWA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
97051256500000, ul. ul. Krasińskiego 23 , 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel.
068 376 32 30, e-mail pozaroszczykt@cus-szprotawa.pl, faks 068 376 26 99.
Adres strony internetowej (URL): cus-szprotawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Nie
cus-szprotawa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Nie
cus-szprotawa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG
OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ UPRAWNIONYCH MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY
SZPROTAWA
Numer referencyjny: OPS.K.171.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Świadczenie usług opiekuńczych – dla około 54 osób, 5 dni w tygodniu, około 2
godziny dziennie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w myśl art. 50
ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej. Miejscem wykonywania usług jest miejsce
zamieszkania podopiecznego.
II.5) Główny kod CPV: 85100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85100000-0
85312100-0
85300000-2
85300000-3
85300000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021 lub zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: WARUNEK - posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania
działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych Podstawy wykluczenia z postępowania zostały opisane w art. 24
ust. 1 pkt 12-23 ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Niezaleganie w ZUS i US
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) WARUNEK - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - W
ramach oceny spełniania niniejszego warunku zamawiający wymaga, ażeby wykonawca ubiegający
się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wykonał co najmniej 3 usług opiekuńczych o wartości nie mniejszej niż wynikająca z
oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. b) OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKI – wykaz zawierający potwierdzenie przez
Wykonawcę usług, informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników
(zatrudnienie średnioroczne), informacja o posiadanym wykształceniu i przygotowaniu
zawodowym personelu kluczowego do realizacji zamówienia. Ukształtowanie nawyków celowej
aktywności, prowadzenia treningu zachowań społecznych. - Wymagania dotyczące zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a
ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 4 osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego
zamówienia świadczyć będą usługi w zakresie standardowych usług opiekuńczych. Wykonawca
zobowiązany jest, aby osoby wykonujące przedmiotową usługę były zatrudnione do jej realizacji na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze zm.), co najmniej na okres wykonywania przedmiotowej
usługi. Na żądanie zamawiającego, w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego,
wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu listę osób (imiona i nazwiska), które będą
wykonywać lub obecnie wykonujących przedmiotowe usługi oraz przedłożyć do wglądu
dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez
wykonawcę listy osób wykonujących przedmiotowe usługi lub dokumentów potwierdzających
zatrudnienie wskazanych pracowników w oparciu o umowę o pracę przez wykonawcę lub
podwykonawcę w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA – przed terminem składania ofert – oświadczenia i referencje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem – zaświadczenie. Oświadczenie, że na dzień składania
ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w
postępowaniu - załącznik nr 1 SIWZ. wykaz zawierający potwierdzenie przez Wykonawcę usług,
informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (zatrudnienie średnioroczne),
informacja o posiadanym wykształceniu i przygotowaniu zawodowym personelu kluczowego do
realizacji zamówienia. Ukształtowanie nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningu
zachowań społecznych. - Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych
zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę 4 osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia świadczyć będą usługi w
zakresie standardowych usług opiekuńczych. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące
przedmiotową usługę były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze
zm.), co najmniej na okres wykonywania przedmiotowej usługi. Na żądanie zamawiającego, w
terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany przekazać
zamawiającemu listę osób (imiona i nazwiska), które będą wykonywać lub obecnie wykonujących
przedmiotowe usługi oraz przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na
podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez wykonawcę listy osób wykonujących
przedmiotowe usługi lub dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych pracowników w
oparciu o umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie wskazanym przez
zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 4 osób, które w
trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia świadczyć będą usługi w zakresie standardowych
usług opiekuńczych. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące przedmiotową usługę
były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018roku poz. 917 ze zm.), co najmniej na
okres wykonywania przedmiotowej usługi. Na żądanie zamawiającego, w terminie i miejscu
wskazanym przez zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu listę
osób (imiona i nazwiska), które będą wykonywać lub obecnie wykonujących przedmiotowe usługi
oraz przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające ich zatrudnianie na podstawie umowy o
pracę. Nieprzedłożenie przez wykonawcę listy osób wykonujących przedmiotowe usługi lub
dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych pracowników w oparciu o umowę o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie
traktowane jako niewypełnienie obowiązku.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub
czynności objętych niniejszym zamówieniem – zaświadczenie. Oświadczenie, że na dzień składania
ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w
postępowaniu - załącznik nr 1. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) a) WARUNEK - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - W ramach oceny spełniania
niniejszego warunku zamawiający wymaga, ażeby wykonawca ubiegający się o udzielenie
niniejszego zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –
wykonał co najmniej 3 usług opiekuńczych o wartości nie mniejszej niż wynikająca z oferty
złożonej w niniejszym postępowaniu. a) WARUNEK - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY
POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKI – oświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US –
załącznik nr 3 do SIWZ. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU
ALBO OŚWIADCZENIA – przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w pkt. 4.1.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu poprzez
sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń dostarczonych przez
wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu
zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 3. Dostawca wnosi wadium: w
pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie nr
konta: 19 1020 5402 0000 0102 0267 8324 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za
termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na
rachunku Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Doświadczenie zawodowe
wykonawcy 30,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty należy składać osobiście lub pocztą (kurierem) na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.
Żagańska 6, 67-300 Szprotawa
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
http://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/df58f773-e591-4be1-992e-269d3fbaf056